28 april 2011

Vem är egentligen terrorist?

Jag ser att israelkramarna Per Gudmundson på Svenska Dagbladet och Johan Lundborg på Axess, upprörs över att den palestinska ikonen Leila Khaled har inbjudits till Sverige.
För över 40 år sedan medverkade Khaled vid kapningar av 2 flygplan, därför anses hon fortfarande vara en ”terrorist”.

Den mycket enkla skillnaden mellan “terroristen” Leila Khaled och de israeliska ledarna Shimon Peres, Ehud Barack, Ariel Sharon Tzipi Livni Ehud Olmert är att de senare är ansvariga för hundratals civilas död, medan Leila Khaled haft ihjäl någon…
Så vem är det som är terrorist?

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

En sionist & terrorist är en "demokrat". Sionist slaven gudmunsson säga något vettig!

01 maj, 2011 14:31  
Anonymous Anonym said...

Sionisterna skall bort från Palestina! Och vi skall se till att det blir så. Sooner or later. Punkt slut!!!!!!

01 maj, 2011 18:37  
Anonymous Anonym said...

Hon anses fortfarande vara en terrorist därför att hon sitter i styrelsen för en aktiv terroristorganisation (PFLP).

02 maj, 2011 14:55  
Anonymous Anonym said...

Hello. L. My name, I'm Italian and I have a blog (www.autalid.blogspot.com). I would ask you what you think of the letter that I posted on my blog "letter to the editor. " Thanks.
l.

31 maj, 2011 11:34  
Anonymous Anonym said...

Muhamed var en falsk profet som dessutom var pedofil.

/Egon B

12 juni, 2011 20:23  
Blogger Dessa mina minsta bröder said...

Citatet " Muhamed var en falsk profet som dessutom var pedofil. /Egon B" är inte av mej

14 juni, 2011 19:04  
Blogger Guardian said...

Jag anadet det Egon ;)

15 juni, 2011 01:12  
Blogger Dessa mina minsta bröder said...

Jag har även fått kommentaren på min blogg "Egon Berglund: Känns det bra att tjäna satan?/Leon Berg "

Läs även " citat Igår fann jag att en Michael Nyqvist – det finns 47 i landet med den stavningen – hade kommenterat mitt inlägg knall och tonläge från augusti 2009 där jag bland annat bekymrat funderat över det ”kristliga tonläge” jag mött här och var på nätet (dock inte i samtalet på min egen blogg) när det kommer till frågan om Israel-Palestina. Nu nästan två år senare har den 12 Juni 2011 klockan 19:42 denne Michael Nyqvist – jag tror inte det är den välkända skådespelaren –från en dator med IP 81.233.238.55 lagt in den uppbyggliga kommentaren: Känns det bra att tjäna satan?
Stig Strömbergsson

16 juni, 2011 07:42  

Skicka en kommentar

<< Home